Jak obstála pomůcka Mad Wave Dry Training with Paddles?

Jak obstála pomůcka Mad Wave Dry Training with Paddles?

Každému plavci se může stát, že kvůli zranění či časové tísni nemůže skočit do bazénu a odplavat si tak svůj trénink, a proto Mad Wave vyvinulo pomůcku na suchou přípravu: Dry Training with Paddles.

Ať už pomůcku využijete jako doplňkovou aktivitu k plaveckému tréninku na zvýšení síly a dynamiky, či si chcete nahradit vynechaný trénink, tak tahle pomůcka je tím správným řešením. Sama se tzv. posilování s gumami věnuji 23 do týdne a pozitivní efekt cíleného typu posilování je opravdu znát při tréninku i závodech.

Mad Wave Dry Training with Paddles nabízí 5 různých možností zátěže, my jsme vyzkoušely 3 zátěže. Z nabídky si tak vybere jak plavec začátečník, tak i pořádný svalovec. Pomůcka je složená ze 3 částí: poutko, guma, packy.  

Poutko jednoduše uchytíte na kraj schůdků v bazénu či jakékoliv jiné madlo. Poutko má dostatečně velkou smyčku, takže se nemusíte bát, že byste měli problém tuto pomůcku kde uchytit.

Další částí je guma, která zajišťuje posilování jako takové.

Poslední částí jsou packy, dost podobné packám, které znáte z bazénu. Po uchycení ruky do packy a následným protažením těla a paží můžete jednoduše simulovat plavecký záběr, a to u všech plaveckých způsobů: motýl, znak, prsa a kraul.

A jestli nevíte, jak si rozložit posilování s touto pomůckou, tak pro vás mám dva různé způsoby, jak začít. Prvním typem je rozložit si “tahání gum” na časové úseky například 30 sekund posilování a 15 sekund odpočinek. Druhou možností je si rozložit posilování do jednotlivých “zatahání”, a to například 5x20 zatahání. Vyzkoušejte, co vám vyhovuje, a nebojte se prostřídat způsoby.  



Diskuze

Vložit komentář

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Vložit komentář

Vaše jméno: *
 
Váš e-mail: *
   
Komentář: *
 
Ochrana proti spamu vložte 3 znaky z obrázku*:
image  
* povinné položky
  • 98% spokojených zákazníků
  • 5 598 ks zboží máme na skladě
  • 258 zákazníků online


X