Jak na tvarování postavy plaváním

Jak na tvarování postavy plaváním

Věděli jste, že pravidelným intezivním plaváním můžete docílit lepších tvarů vaší postavy? Ideální způsob, jak si "vymodelovat" postavu do plavek. Nenechejte nic náhodě a přípravám na poslední chvíli.

Plavání, nástroj k lepší postavě?

Všichni víme, že plavání je zdravé, ale zamýšleli jste se někdy nad tím, že pokud tomu vašemu snažení dáte nějaký řád a pravidelnost, tak se může vaše snaha projevit i v šatníku? Při plavání totiž dochází k zapojení mnoha svalových skupin. Když budete chodit plavat pravidelně, tak se vám zlepší nejen kondice, ale i vaše tělo na to bude reagovat změnou. I když vám to nepřijde, tak při plavání dochází také ke spalování tuků, zpevňování svalstva a šlach.

 

Při použití tréninkových pomůcek, jako například pacek nebo ploutví, nejen že vylepšíte vaši techniku u plaveckých způsobů, ale i intenzivněji zapojíte svaly, které namáháte. Když spojíte plavání se suchou přípravou, ať už v posilovně za pomoci posilovacích strojů a činek nebo s jinými pomůckami, tak dosáhnete ideálního efektu - krásně vytvarovaná sportovní postava. Rozhodně se toho nebojte. Jestli jste v plavání nováček nebo už zkušený plavec, tak se vždy můžete posouvat dále.

Zátěžové technické plavecké pomůcky

Ne vždy vás s některými pomůckami na bazén pustí, ale na volnou vodu si je můžete vzít téměř vždy. Třeba odporovými pásy nikoho neomezujete v plavání a můžete si je nastavit tak, jak potřebujete. Při používání těchto pomůcek (stejně i odporových plavek) se zlepšíte ve vytrvalosti a rychlosti. Když budete chtít využít pro ještě větší intenzitu záběru u všech plaveckých stylů Short belt, tak tím už možná někoho omezíte v plavání, ale zase ho můžete využít i v krátkých či rehabilitačních bazénech

O dalších zátěžových pomůckách by se dalo psát dále, ale o nich třeba někdy v příštím článku. Zpět ale ke tvarování těla plaváním. Dá se říci, že používání pomůcek v plavání je taková nadstavba, která může pomoci k lepšímu posílení svalů a zlepšení techniky - jako když si v posilovně přidáte závaží. Když budete plavat častěji a náročněji, tak přijde sice na začátku více únavy, ale výsledky budou o to lepší. Jestli si říkáte, že se to sice dobře čte, ale hůře dělá, tak můžete využít služeb trenéra.



Diskuze

Vložit komentář

Novinka ještě nebyla komentována, buďte první.


Vložit komentář

Vaše jméno: *
 
Váš e-mail: *
   
Komentář: *
 
Ochrana proti spamu vložte 3 znaky z obrázku*:
image  
* povinné položky


X