FAQ

Je možné si nabízené zboží předem vyzkoušet a prohlédnout?

Ano samozřejmě, v naší prodejně v Praze 7, U Průhonu 17,. Zde si můžete zboží předem vyzkoušet a popřípadě i zakoupit.

 

Zboží je skladem, kdy mi přijde?

Pakliže je u produktů uváděna dostupnost skladem, bude tentýž či nejpozději následující den objednávka expedována a následující pracovní den doručena. Více informací o dodání zde.

 

Kolik zaplatím poštovné a balné?

Nikdy si neúčtujeme balné. Všechny objednávky expedujeme českou poštou či soukromými společnostmi, díky které máte ode dne podání druhý den zásilku doma. Více informací o dopravném naleznete na Kompletní ceník dopravy.

 

Mohu objednávat i bez objednávky přes e-shop?

Samozřejmě můžete. Můžete se informovat na naší telefonní lince či mailem. Lepší a výhodnější je však objednávku provádět přes náš internetový obchod. Tím, že provedete touto formou objednávku můžeme vás v případě komplikací, nejasností či reklamací neprodleně informovat o stavu vaší objednávky.

 

Co když mi objednané zboží nebude sedět?

Pakliže z nějakého důvodu vám nebude dané zboží sedět či vyhovovat, samozřejmě Vám jej rádi vyměníme za jinou velikost. V tomto případě společně s reklamovaným zbožím přiložte kopii daňového dokladu a podrobným popisem vyskytnutého problému. Výměnu zboží provádíme zdarma a vy tak nemusíte platit za doručené vyměněné zboží.

 

Mohu na prodejně platit kartou?

U nás můžete platit kartou VIsa, VIsa Electron, MasterCard a Maestro a to jak na prodejně tak i v našem internetovém obchodu.


  • 99% spokojených zákazníků
  • 5 454 ks zboží máme na skladě
  • 131 zákazníků online